O G Ł O S Z E N I E
Muzeum Zamkowe w Malborku zaprasza do składania pisemnych ofert na dzierżawę gruntów położonych po zachodniej stronie Przedzamcza, z przeznaczeniem na prowadzenie działalności handlowej.
- Przetarg dotyczy gruntów położonych po zachodniej stronie Przedzamcza, z przeznaczeniem na prowadzenie działalności handlowej na pięciu (5) stanowiskach o powierzchni 9m2 każde. Usytuowanie stanowisk oznaczonych cyframi 1, 2, 3, 4, 5 określa plan sytuacyjny stanowiący Załącznik nr 1.
UWAGA:
- wyznaczone na planie zarysy stanowisk mają charakter orientacyjny, dokładne wytyczenie obszaru poszczególnych stanowisk odbędzie się w terenie po zakończeniu niniejszego postępowania,
- na podstawie art. 36 ust. 1 pkt 11) Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j.: Dz. U. z 2017r., poz. 2187 ze zmian.) oraz art. 29 ust. 1 pkt 12) i ust. 4 Ustawy prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2017r., poz. 1332 ze zmian.) Muzeum wystąpi do wojewódzkiego konserwatora zabytków o wydanie pozwolenia na takie zagospodarowanie tego terenu i na tej podstawie zostanie dokonane zgłoszenie Staroście Malborskiemu. Nieuzyskanie takiego pozwolenia będzie skutkowało unieważnieniem niniejszego postępowania.
- Minimalna wysokość oferowanego miesięcznego czynszu za dzierżawę jednego stanowiska wynosi 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) netto plus należny podatek VAT.
- Podmiot, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest podpisać umowę, której projekt stanowi Załącznik nr 2 do ogłoszenia, w terminie do 5 kwietnia 2018 roku pod rygorem utraty wadium. Zobowiązany jest ponadto, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, wpłacić na konto Muzeum oferowany czynsz dzierżawny za pierwszy miesiąc dzierżawy oraz kaucję w kwocie 3 000 zł., która będzie zwrócona na zasadach określonych w projekcie umowy.
- Umowa dzierżawy zostanie podpisana na czas określony, tj.: od dnia 25 kwietnia 2018 roku do dnia 10 września 2018 roku, a wydanie przedmiotu dzierżawy i jego zwrot nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
- Podmiot z którym zostanie podpisana umowa będzie zobowiązany do pokrycia w formie miesięcznego ryczałtu opłat:
- 40 zł netto z tytułu wywozu nieczystości,
- 90 zł netto - w przypadku korzystania z przyłącza elektrycznego Muzeum.
- Oferta zawierająca dane oferenta, oznaczenie stanowiska, proponowaną wysokość miesięcznego czynszu dzierżawnego oraz krótki opis proponowanego asortymentu winna być złożona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 3.
UWAGA: proponowany asortyment musi nawiązywać do epoki Średniowiecza oraz szczególnego charakteru zabytkowego kompleksu zamkowego.
- Wszystkie stanowiska handlowe muszą być zorganizowane na wzór namiotów rycerskich w kolorze ecru.
- Ewentualne nakłady poniesione na przedmiot umowy w żadnym przypadku nie podlegają zwrotowi.
- Zainteresowane podmioty winny wpłacić w kasie lub na konto nr 02 1130 1121 0006 5623 8620 0006 Muzeum wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) dla każdego stanowiska w terminie do 26 marca 2018 roku do godziny 14.00. Po wybraniu najkorzystniejszych ofert, wadium zostanie zwrócone podmiotom, których oferty nie zostały wybrane. Natomiast oferentom/oferentowi, których oferta została uznana za najkorzystniejszą wadium zostanie zaliczone na poczet kaucji, o której mowa w pkt 3.
- Oferty należy złożyć do dnia 27 marca 2018 roku do godziny 14.00 w sekretariacie Muzeum Zamkowego w Malborku: 82-200 Malbork; ul. Starościńska 1, osobiście lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@zamek.malbork.pl
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 marca 2018 roku w siedzibie ogłaszającego przetarg, tj. Muzeum Zamkowym w Malborku, ul Starościńska 1, 82-200 Malbork.
- Kryterium oceny – 100% cena.
- Muzeum Zamkowemu w Malborku przysługuje prawo swobodnego wyboru ofert, a także unieważnienia przedmiotowego postępowania w każdym czasie bez podania przyczyn, a w szczególności nieuzyskania pozwolenia, o którym mowa w Pkt 1.
- Załączniki do ogłoszenia:
Załącznik nr 1 – plan sytuacyjny,
Załącznik nr 2 – projekt umowy,
Załącznik nr 3 – formularz ofertowy.