o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 EURO
- Muzeum Zamkowe w Malborku jako Zamawiający zaprasza do składania ofert na opracowanie, organizację i realizację finałów tematycznych zwiedzania Muzeum Zamkowego skierowanych do:
- rodzin z dziećmi (w wieku od 6 do 12 lat) – Odkrywcy Zamkowych Tajemnic (OZT) – trasa rodzinna,
- grup szkolnych (w wieku od 7 do 13 lat) – Szlakiem Zamkowych Tajemnic (SZT) – trasa dla grup szkolnych,
w okresie od 28 kwietnia do 30 września 2018 roku na gruntach Muzeum położonych na Międzymurzu Zachodnim.
- Za realizację przedmiotu umowy Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie miesięczne stanowiące iloczyn zrealizowanych finałów tras zwiedzania oraz stawki za finał.
- Lokalizację realizacji przedsięwzięcia określa załączony plan sytuacyjny – Załącznik nr 2.
- Szczegółowe wytyczne dla opracowania, organizacji i realizacji przedsięwzięcia opisanego w Pkt 1 zawiera Załącznik nr 1.
- Zamawiający wymaga złożenia odrębnych ofert na organizację i realizację każdego z finałów.
- Zainteresowane podmioty winny wpłacić w kasie lub na konto nr 02 1130 1121 0006 5623 8620 0006 Muzeum wadium w wysokości 2 000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych), dla każdego z finałów oddzielnie, w terminie do 3 kwietnia 2018 roku do godziny 9.00. Po wybraniu najkorzystniejszej oferty, wadium zostanie zwrócone na konto wskazane w ofercie.
- Oferty należy złożyć do dnia 3 kwietnia 2018 roku do godziny 11.00 w sekretariacie Muzeum Zamkowego w Malborku, 82-200 Malbork; ul. Starościńska 1, osobiście lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@zamek.malbork.pl
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 4 kwietnia 2018 roku w siedzibie Muzeum Zamkowego w Malborku, ul Starościńska 1, 82-200 Malbork.
- W przypadku korzystania z przyłącza elektrycznego wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów zużycia energii elektrycznej na podstawie wskazań podlicznika zainstalowanego na jego koszt.
- W przypadku korzystania z przyłącza wodociągowego wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów zużycia wody i ścieków na podstawie wskazań wodomierza zainstalowanego na jego koszt.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferta powinna zawierać:
- dane oferenta z opisem aktualnie prowadzonej działalności gospodarczej ze wskazaniem numeru wpisu w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub KRS,
- scenariusz programu zabaw, konkursów i gier przewidzianych dla danego finału tematycznego ze wskazaniem liczby animatorów i opisem obsługi animatorskiej,
- wizualizację zagospodarowania terenu wraz z naniesieniem lokalizacji poszczególnych atrakcji na plan sytuacyjny stanowiący Załącznik nr 2, dla każdego z finałów odrębnie,
- wysokość stawki za zrealizowanie jednego finału dla każdego z finałow odrębnie,
- parafowany projekt umowy – Załącznik nr 3,
- dowód uiszczenia wadium, dla każdego z finałów oddzielnie i numer konta na które wadium powinno zostać zwrócone.
- Kryterium oceny ofert:
- wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy oddzielnie dla każdego z finałów – 60%,
- ocena scenariusza zabaw, gier i pokazów przewidzianych oddzielnie dla danego finału tematycznego – 40%.
- Oferent, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony telefonicznie i pisemnie o wyborze jego oferty oraz o terminie podpisania odrębnej umowy dla każdego finału, której projekt stanowi Załącznik nr 3 do ogłoszenia, pod rygorem utraty wadium.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przewiduje na realizację programu każdego z finałów.
- Załączniki do ogłoszenia: